maanantai 20. toukokuuta 2013

Kesäikävä

Kun täällä talvi puskee päälle ja sisällä viltin alla hytisen, väkistenki vähän puskee koti-ikävä. Koska siellä kotona on jo melko kesä ja lämmin. Vaikkei oiskaan lämmin ni aina ois kuitenki se kotileivinuuni joka lämmittää jäätyneet luuytimetki.
Muttako nyt se kesä siellä on myöskin pöllimässä melkeen kaikki mun suomitutut täältä pois. Ni onko tuo nyt ihan reilua.

Viime keväänä tähän aikaan olin valmistelemassa Raumalta lähtöä takas kotiin juhlimaan ylppäreitä. Minä silloin tuntuu jo melkeen ihan eri tyypiltä kuin minä nyt, aika paljon on vuodessa ehtiny tapahtua. Silloinen minä vähän jännitti Helsinkiin muuttoa ja vielä enemmän jotai Ausseihin lähtöä, meinas lykätäkki sitä pari kertaa. Ja täällä sitä nyt ollaan.
Ja tällä hetkellä ootan vain että selviäisin hengissä tästä talvesta.

Kylmistä illoista ja jäätävistä aamuista huolimatta menee kuitenki hyvin. Eihän voi mennä kovin kauheen huonosti jos aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja oot ulkona nauttimassa siitä ilosten lasten kanssa! Viime viikon flunssaki meni toivottavasti menojaan, huomenna ois tarkotus salille päästä...
Ja kohta pitäs päättää et millon tulla pois täältä. Huh.

PS. Kiitos Riikalle kuvasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti