lauantai 2. helmikuuta 2013

Takana 1 kahdestatoista

Kuukausi kulunut! Aika on niin kumma käsite. Monet asiat on vielä sillai uusia että tuntuu niinko oisin tullu tänne just viikko sitte. Toisaalta monet muut asiat alkaa jo muodostua niin rutiineiksi aivanko ois aina ollu täällä ja tehny just näin.

Kahta samanlaista päivää ei oo ollu, vaikka tuntuuki et kuukausi on ollu yks pitkä viikonloppu. Satunnaisesti jotain pieniä työhommia rikkomaan rytmiä, mutta ei mitään säännöllistä. Jonku aikaa oon jo ehtiny kaivata semmosta normaalia työarkea, toivottavasti ei tarvi enää kauheen kauan odotella. En mä sitä kieltäkään opi istumalla kotona ja juttelemalla hostladyn kanssa, joka ymmärtää aivan täysin vaikka viljelenki väliin suomen sanoja.

Jostain syystä mä saan tuon kuulostamaan siltä niinko oikeesti istuisin vaan täällä ja odottaisin et taivaasta tipahtais mulle töitä :) Ei nyt ihan niin. Myönnän kyllä, et tän kuukauden aikana oon istunu läppärin ääressä enemmän ko ikinä ennen, mut puolustaudun sillä, et netistähän ne työtki nykyään löytyy. Ja oon mä silti tehny paljo muutaki.
Aivan liian vähän oon kuitenki tehny sitä mitä eniten haluaisin, eli beachilla loikoilua! Vähän väriä pintaan ois kiva juttu. En kyllä ymmärrä mikä siinä on, et nää aussit ei oikee innostu siihen...

Kuukauden saldo on siis hyvä fiilis tästä landiasta edelleen. Eipä sitä sen kummemmin erittelemään! Nautin, kun tää kulttuuri täällä on niin erilainen.

Pahoittelen kuvien vähyyttä, kamera ei ikinä oo mukana sillon ko pitäis ja kännykällä ei saa julkaisukelposia räpsyjä.



2 kommenttia:

  1. Mukava ku kirjotat suomeksi välillä! :) Koitahha pittää kamera mukana, kuvia kaivataan :D

    VastaaPoista
  2. jos jotenki pystyy saada kuviksi tai kuvailuksi ni yritäpä vangita otteita oikeen aidosta aussikulttuurista.kinostaa!

    VastaaPoista